Yes I Will

Startat en blogg idag.
Ett verktyg för att nå mitt mål.
Jag SKA gå ner i vikt.
Varför?
För att må bra, för att bli piggare, för att jag är rädd om min hälsa och för att inskaffa mig en ny garderob att trivas i.

För 2 veckor sedan började jag på Viktväktarna.
Jag vet att det funkar för jag har gått ner 12 kilo där innan.
Skillanden är nu att jag ska nå mitt mål.
Att jag ska gå klart hela kursen.
Att jag ska gå ner ca 20kg.

Jag vet att jag kan.
Men jag brottas.
Jag brottas med stressen runt familj, jobb och sockerberoende.

Här kan jag dela med mig av mina tankar och erfarenheter.
Jag kan skriva av mig när jag inte längre orkar göra min röst hörd bland mina nära.

Så - Välkommen till min värld av vardagsbrottning och lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback