Phu..Vilken dag!

Usch vilken misslyckad dag jag haft igen.
Det började med en försovning så hela dagen har blivit framflyttad.
Inte nog med det huvudvärk från den sekunden jag öppnade mina ögon.

Sedan har det bara krånglat på jobbet och dottern ville inte gå hem från dagis. Så henne fick jag klä på och bära ut till bilen. Så ni kan ju tänka er hur dte var att gå och handla sedan...

Så nu e jag färdig för kvällen. Trött...

Matmässigt sett har dte heller inte funkat idag.
Inte ens skrivit mina points i boken, så jag har ingen jäkla aning.

Och nu ska dottern bada fast hon inte vill...

Ibland känns det som om hela livet är en treåring!

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback